2012. június 30., szombat

Lányokról lányoknak

Létezik egy könyv, a címe Lányokról lányoknak.
Az a tipikus lakattal zárható, rózsaszín kiadás, amitől az anyukákban felébred a vágy, hogy megadhassák a lányuknak azt, ami az ő korukban még nem létezett. 
Egy igazi lányos könyv, melyben minden fiúknak nem való téma benne foglaltatik.
Lánykáim kedvence lett hamar. Bár Csincsi már kinőni látszik a rózsaszín világból, ezt eltette a leendő kislányának, hátha akkor már nem adnak ki ilyen igazi csajos könyvet. 
Így aztán Mesi kapott egy saját példányt nemrég.
Azóta is ebből sütik-főzik a kozmetikumokat, melyek így 10-14 éves korban elengedhetetlen kellékei női mivoltunk kibontakozásának.


Igazán jó választásnak bizonyult a könyv anyai szemmel is, mert arra biztatja a lányokat, hogy fogadják el, és szeressék a testüket, és ismerjék meg önmagukat.
Nem sürgeti az epilálást, nem javasolja a smink használatát, de ezernyi recept található benne a lábszag és a pattanások ellen.
A receptekhez pedig banán, citrom, zabkorpa, méhviasz, rózsaszirom, esetleg vazelin, kakaóvaj szükséges csupán. Olyan dolgok, amelyeket fél óra biciklikörút alkalmával egytől-egyig beszereztek.
Aztán nekiláttak, és a konyha kozmetikai szalonná változott.

Készült:

Banános arcpakolás
Mentás szájvíz
Rózsavirágos krémparfüm 

Megígértem, nem sokkolok senkit a banános pofijukkal, pedig így együtt rém helyesek voltak. Én nem ijedtem meg, Vacak viszont megugatta őket. :)
Sajnálhatjátok, hogy nem érzitek a krémparfüm illatát, mert mennyei! :)


Nem kell hozzá más, mint 4 evőkanál vazelin, és egy evőkanál kakaóvaj a patikából, valamint rózsa masszázsolaj. Ezeket kell összemelegíteni, keverni, és kész.


Aztán persze, ahogy lenni szokott, nekem is megjött a kedvem, hogy utánajárjak a valóban értékes kozmetikumok házi készítésének, így Zsuzsa barátnőm ajánlotta oldalon böngészgetek...sajnos nem sokáig, mert kezd éhes lenni a család....

Remélem, a poszt olvasása után még marad időd jelentkezni a JÁTÉKRA is!

8 megjegyzés:

  1. Köszi ezt az ajánlót, mert magamtól rá se néztem volna (nesze nekem előítéletek). Viszont nagyon tetszik amit írtál róla. Egy kislányoknak való parfüm vásárlásán már túl vagyunk (Avonos), de nekem nem tetszik az illata, Zs.-nek meg mindegy csak szagos legyen :).

    Már látom magam előtt, hogy karácsonykor kotyvasztunk a barátainak :)

    Még egyszer köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem eseteim az ilyen kinézetű könyvek, de szerencsémre pont egy könyvesboltban néztem meg először, és ott kézbevéve, beleolvasva határozottan jó benyomást tett rám. Nem mondom, hogy minden sora szentírás számomra, de gyerek-kézbe adható kategória, amiben én elég válogatós vagyok.

      Törlés
    2. Megjött a könyv!

      Alig vártam, hogy megnézzem (a könyv elejei figyelmeztetés ellenére :D), de kiszagolta a kisasszony, hogy könyvek érkeztek, így nem volt mit tenni.

      Vannak benne olyan részek, amiről még inkább nem beszélnék, így letette a nagyesküt, hogy csak a megengedett fejezeteket olvassa. Kíváncsi vagyok betartja-e :).

      Ja és tuti nem várunk karácsonyig a kotyvasztással ;o).

      Törlés
    3. Mely fejezetekről nem beszéltek még? :)

      Törlés
    4. Pl.: A Szexuális kapcsolat:)

      Törlés
  2. Ezt elmentem, az én lányom még csak 1,5 éves. De türelmes leszek és akkor élőben láthatok banános pofit. :)))

    VálaszTörlés
  3. Hú.. ha belegondolok, hogy én milyen voltam 10-14 évesen... :D Hát, nem a parfüm, meg az arcpakolás érdekelt, az is biztos... :D

    VálaszTörlés